درس مهم از برندهای بزرگ درباره محتوای تبلیغات

درس مهم از برندهای بزرگ درباره محتوای تبلیغات

نماینده تبلیغات و اطلاعات خود را از بین ماهرترین افراد انتخاب کنید

درس مهم از برندهای بزرگ درباره محتوای تبلیغات: بزرگترین اشتباهی که شرکتهای کوچک در مورد تولید محتوا مرتکب می شوند این است که بدون درک صحیح از آنچه مردم می خواهند بخوانند ، ببینند یا بشنوند ، ایده های خود را به اشتراک می گذارند. در جهانی که همه قدرت انتشار هر چیزی را دارند ، کیفیت محتوایی که تولید می کنید مسئله کمی نیست. این همه چیز است.

درس مهم از برندهای بزرگ درباره محتوای تبلیغات

درس مهم از برندهای بزرگ درباره محتوای تبلیغات

از استراتژی بزرگان استفاده کنید: مهمترین قسمت یک مارک برنامه های محتوایی است که تعهدات طولانی مدت ایجاد می کند ، نه کمپین هایی که یکبار برای همیشه اجرا می شوند. اصلی ترین کاری که آنها انجام می دهند استخدام یک تیم اختصاصی از افرادی است که در استفاده از کلمات ، تصاویر و صدا برای گفتن داستان مهارت دارند. “نماینده اطلاعات” شما شخصی است که در شرکت کار می کند ، فیلم ، فیلم ، پست وبلاگ ، عکس ، نمودار ، نمودار ، کتاب الکترونیکی و هر چیز دیگری را می نویسد و تولید می کند که می تواند افراد را به این شرکت و محصولاتش علاقه مند کند.

یکی دیگر از درس مهم از برندهای بزرگ درباره محتوای تبلیغات ، داستان های جذاب است

پارادوکس دیگر در مورد محتوای بازاریابی این است که داستان! شما تعریف می کنید که نباید در مورد شما باشد بلکه در مورد کاری است که برای دیگران انجام می دهید! شاید بشه. گوگل یک شرکت فناوری است ، اما داستان در مورد آن است! الگوریتم ها و سیستم عامل های آنها را جستجو نکنید! داستانی که آنها می گویند در مورد راههای ارتباط فناوری و غنی سازی زندگی افراد با فناوری است.

با مخاطبان خود ارتباط بیشتری برقرار کنید

مارک های برتر برای ماندگاری هر روز پست های وبلاگ خود را به روز می کنند! برنامه هایی که با مشتریان و طرفدارانشان ارتباط برقرار می کنند! به آنها اطلاع دهید. تابستان گذشته ، محتوای شرکت “Xpedia”! خلاقانه ارائه شده است. طرحی برای سفرهای مشتریان طراحی شده است! “خودت را پیدا کن” نامگذاری شده است.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *