دورکاری؛ هزار راه رفته در گیت‌لب

دورکاری؛ هزار راه رفته در گیت‌لب

دورکاری؛ هزار راه رفته در گیت‌لب: در واقع یک بستر کامل برای توسعه و بهره برداری از پروژه های نرم افزاری است. این شرکت تقریباً ۱۲۰۰ عضو از ۶۵ کشور دنیا دارد که همه آنها از راه دور کار می کنند و هیچ دفتر مرکزی یا ساختمانی برای کارهای حضوری وجود ندارد. بنابراین ، Giltleb یک شرکت مخابراتی کاملاً توزیع شده است. افراد می توانند در خانه یا در یک مرکز مشترک کار کنند و گیتلب هزینه اشتراک را پرداخت خواهد کرد.

دورکاری؛ هزار راه رفته در گیت‌لب

دورکاری؛ هزار راه رفته در گیت‌لب

برای اینکه مردم با یکدیگر ملاقات کنند ، این شرکت هر ۹ ماه یک دوره در جایی از دنیا برگزار می کند. بعلاوه افرادی که از نظر جغرافیایی به یکدیگر نزدیکتر هستند در فواصل کوتاهتر دور هم جمع می شوند. بخشی از هزینه سفر مردم برای بازدید از سایر هم تیمی ها نیز توسط شرکت پرداخت می شود.

گاتلب یک دفترچه راهنما در اختیار کارمندان خود قرار داد که در صورت چاپ بیش از ۵۰۰۰ صفحه. این کتاب به طور آشکار در دسترس همه است و همه می توانند پیشنهادهایی برای بهبود بدن ارائه دهند. در این کتابچه راهنما ، همه چیزهایی را که فکر می کنید ، حتی OKR های فصلی ، KPI ها و روش های قیمت گذاری خواهید یافت.

خوب حالا بیایید ببینیم دورکاری؛ هزار راه رفته در گیت‌لب چگونه کار می کند

اولین و مهمترین نکته GateLab مستند سازی و ضبط همه موارد است. اگرچه این زمانبر است ، اما تأکید زیادی بر این است که شما همه چیز را بنویسید ، به ویژه رویه های کاری ، فرایندها و سیاست ها. وقتی همه ما در کنار هم نباشیم و نتوانیم به راحتی از شخص مورد نظر سال خود را بپرسیم ، مجبوریم همه فرایندهای کاری را در قالب یک موتور جستجوی آنلاین در دسترس همه افراد شرکت قرار دهیم. به این ترتیب ، همه می دانند که یک مرجع قابل اعتماد و یکسانی وجود دارد که می توانند به آن مراجعه کنند و سوالات خود را در آنجا پیدا کنند.

این اسناد و مواد مکتوب همچنین باید روند پردازش و هر فرآیندی را که عضو تیم جدید در ابتدای ورود به سازمان باید بداند ، توصیف کرده و در دسترس افراد قرار دهد. البته برگزاری جلسات ویدیویی در کنار او خوب است.

ممکن است فکر کنید که باید جلسات را از راه دور برگزار کنید. با این حال ، جلسات در دروازه ها اختیاری است و این به دلیل تفاوت ساعات کاری افراد در کشورهای مختلف است که جلسات را دشوار یا غیرممکن می کند.

علاوه بر این ، GateLab شما را به تغییر و همسویی ارزش ها ، انتظارات و شیوه های مدیریتی خود با محیط کار از خانه دعوت می کند. اگر ارزش های شما در یک سیستم کار شخصی و سنتی مانند حضور با ضبط صوت ، یا پیگیری ساعت ناهار و نماز ، یا نخوابیدن در وقت ناهار قرار دارد ، باید ارزش های خود را دوباره بنویسید. زیرا ایجاد یک فضای کاری از راه دور این بدان معناست که شما باید کاری را به روشی جدید انجام دهید و چیز کمی در آن باقی نمی ماند. ارتباطات ، فرهنگ و مدیریت موارد مهمی هستند که باید با شرایط جدید سازگار شوند.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *