مزیت کسب و کارهای کوچک

مزیت کسب و کارهای کوچک

با وجود احتمال ورشکستگی در مشاغل کوچک ، مردم تمایل دارند که برای خود کار کنند و از مزیت کسب و کارهای کوچک اطلاع داشته باشند. ایجاد یک مشاغل کوچک دارای مزایای بسیاری است ، از جمله برخی از موارد زیر:

مزیت کسب و کارهای کوچک

مزیت کسب و کارهای کوچک

استقلال

بیشتر صاحبان مشاغل کوچک از رئیس بودن خود لذت می برند. آنها می خواهند در انجام کارها آزاد باشند. اگرچه در بیشتر موارد ، همراه با استقلال ، مسئولیت زیادی بر عهده دارد. با این حال ، آنها تمایل دارند در چنین وضعیتی قرار بگیرند.

 

فرصت های مالی ازمزیت کسب و کارهای کوچک است

یکی دیگر از دلایل مهم مردم برای شروع کار کوچک ، فرصت مالی است. بیشتر صاحبان مشاغل کوچک نسبت به کسانی که برای شخص دیگری کار می کنند پول بیشتری در شرکت خرج می کنند.

خدمات اجتماعی

گاهی اوقات ، یک شخص متوجه می شود که محصول یا خدمات خاصی در دسترس نیست. اگر فردی به این باور برسد که جامعه محصولاتی را برای جنین می خواهد ، شرکتی را تأمین می کند که چنین کالاهایی را تهیه کند.

امنیت شغلی از مزیت کسب و کارهای کوچک است

وقتی شخصی صاحب مشاغل شود ، امنیت شغلی برای او فراهم می شود و افراد می توانند تا زمانی که بخواهند کار کنند.

اشتغال خانوادگی

مزیت دیگر این است که اعضای خانواده این فرصت را دارند که مکانی برای کار پیدا کنند. این مزایای دیگری مانند روحیه بالاتر ، اعتماد بیشتر و … دارد.

یک چالش ایجاد کنید

تحقیقات نشان می دهد صاحبان مشاغل موفق شانس موفقیت و شکست دارند. این چالشی است که رضایت روانی را برای آنها ایجاد می کند.

اصطلاحات تجارت کوچک و کارآفرینی به دلیل مجاورت نزدیک با یکدیگر ، گاهی به جای یکدیگر استفاده می شوند. بنابراین می توانیم صاحب مشاغل کوچک و کارآفرین را نیز برابر کنیم.

سود سهام بدست آمده

یکی از راه های جذب افراد خوب به مشاغل کوچک ، تقسیم سود بین افراد در مشاغل کوچک است. این باعث می شود افراد با اشتیاق بیشتری کار کنند. اما علاوه بر این ، امید و انگیزه برای رونق کسب و کار می تواند افراد را به کار در شرکت های کوچک متمایل کند. به عنوان مثال ، اگر شخصی سالانه ۸۰۰۰۰ دلار درآمد داشته باشد اما بداند این مبلغ ثابت است و تغییر زیادی نمی کند ، ممکن است از عنوان شغلی خود راضی نباشد. اما شخصی که دو سوم از همان میزان حقوق را دریافت می کند اما انتظار دارد با گسترش کار در آینده این مبلغ چند برابر شود ، رضایت شغلی بیشتری خواهد داشت.

منافع اجتماعی

یک شرکت بزرگ مانند گوگل دارای کافه هایی است که کارمندان می توانند روزانه سه بار برای نوشیدنی ها و میان وعده های رایگان از آنها بازدید کنند. شرکت های بزرگ دیگر کلینیک هایی دارند که به صورت رایگان به کارمندان خود مراجعه می کنند یا اتاق هایی دارند که کارمندان می توانند در طول روز برای مدتی در آنها استراحت کنند.

همه این مزایا عالی است ، اما مشاغل کوچک برای جذب افراد مناسب نیازی به در نظر گرفتن چنین مزایایی ندارند. در واقع به جای این مزایا می توان از کارت های هدیه کوچک برای ترغیب افراد با انگیزه به کار استفاده کرد.

انعطاف پذیری بیشتر با تعادل کار و زندگی

درست است ، تجارت کوچک شما ممکن است نتواند مزایایی مانند یک سال یا ۱۴ ماه مرخصی استحقاقی به کارمندان خود ارائه دهد ، اما می توانید پیشنهادات دیگری به آنها ارائه دهید. به عنوان مثال ، آنها می توانند یک یا دو روز در هفته کار خود را در خانه انجام دهند. بعلاوه ، برخی از مشاغل کوچک به صورت فصلی کار می کنند تا بتوانند در فصول خارج از اوج مصرف به کارمندان خود مرخصی هفتگی یا دوهفته ای بدهند.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *