خرید و فروش برند

مزایای خرید فروش برند

از آنجا که مراحل ثبت نام تجاری طولانی است و می تواند مشکل ساز شود ، برخی از افراد برای خرید و فروش برند به دنبال برند می گردند زیرا می توانند در مدت زمان کمتری صاحب برند شوند و از مزایای آن بهره مند شوند.

خرید و فروش برند

خرید و فروش برند

عواملی که منجر به خرید مارک های خارج از فروشگاه می شود:

۱٫ برای خرید یک مارک آماده ، فقط به اداره ثبت مراجعه کنید و نیازی به اتلاف وقت یا بیشتر از ۶ ماه صبر برای ثبت نام موفق برند نیست.

۲٫ بیشتر افرادی که متقاضی ثبت نام تجاری هستند ، نگران رد یک درخواست یا اعتراض هستند در حالی که مراحل فروش نام تجاری برای استفاده از تمام مراحل ثبت نام آماده است.

۳٫ برای خرید یک مارک آماده نیازی به پروانه بهره برداری یا پروانه تأسیس ندارید ، فقط با ارائه کارت شناسایی می توانید این کار را انجام دهید.
مراحل خرید و ثبت نام تجاری را مقایسه کنید.

در بهترین سناریو ، ثبت علامت تجاری مشابه نام درخواستی که قبلاً توسط مجموعه دیگری ثبت نشده بود ، حدود ۴-۶ ماه طول می کشد. در این حالت ، اگر تمام رویه ها و فرآیندهای مدیریت موفقیت آمیز باشد ، پس از این دوره در دریافت گواهی ثبت نام تجاری موفق خواهید بود.

در غیر این صورت ، ۴۵ تا ۶۰ روز پس از ارسال درخواست برند ، برنامه ارسالی توسط اداره ثبت مالکیت صنعتی به شما هشدار می دهد. در این صورت ، پس از رفع نقص یا اشکال ، باید مراحل ثبت نام تجاری را شروع کنید. .. .. این روند چندین بار تکرار می شود و ممکن است در نهایت نتیجه ای نداشته باشد.
توجه به این نکته ضروری است که ثبت نام مجدد با هر بار اعلام یک درخواست علامت تجاری ، هزینه های اضافی را به متقاضی تحمیل می کند. علاوه بر این ، برای ثبت نام تجاری خود به مجوز نیاز دارید. هر مجوز به شرایط ، هزینه و زمان خاصی نیاز دارد که در روند ثبت علامت بسیار موثر است.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *