راه ها و روش های تبلیغات در حوزه دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات در حوزه دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات در اینترنت

تبلیغات در حوزه دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ

امروزه شبکه‌های اجتماعی از جمله؛ اینستاگرام ،فیس بوک، توییتر و یوتیوب در بین مردم بسیار نفوذ دارند و محیط بسیار خوبی برای تبلیغات اینترنتی می باشند. راه ها و روش های تبلیغات غلط در حوزه دیجیتال مارکتینگ می‌تواند شما را برای نمایش تبلیغات و معرفی محصول خود به مردم و کاربران دچار مشکل کند.

بازاریابی دیجیتال چیست

این نوع بازاریابی با وارد شدن دستگاه‌های الکترونیکی به بازار و ورود آنها به زندگی مردم به وجود آمد. بازاریابی دیجیتال بسیار وسیع است و به بازاریابی محتوا و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی محدود نمی‌شود و شامل شاخه‌های بیشتری نیز می‌باشد که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد. این نوع بازاریابی به صورت آفلاین و آنلاین انجام می‌شود و اگر شما قصد دارید که در این بازاریابی موفق باشید باید از هر دو نوع کمک بگیرید

مهمترین اصل در دیجیتال مارکتینگ

یک اصل مهم در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد و آن هم استفاده از مشاوره ی درست است. چون دانشگاهی نیست که مدرک دیجیتال مارکتینگ بدهد و هر کس می تواند ادعا کند مربی و دیجیتال مارکتر حرفه ای است. تازه اگر هم دانشگاهی بود معلوم نبود فارغ التحصیلانش چقدر بدرد این کار می خوردند!

چرا مشاوره درست در دیجیتال مارکتینگ مهمترین اصل است؟

شما برای چه مشاوره انجام می دهید؟ خب مسلما قصد دارید بدون خطا پیش روید. در کارهای تبلیغاتی یک اشتباه منجر به بدنام شدن برند می شود، چند اشتباه منجر به شکست تبلیغاتی می شود و همه ی اینها دلیلش انتخاب نادرست مشاور تبلیغاتی است. داشتن نقشه راهی مختص به برند خود که در آن کلیه روش های متناسب با کسب و کار شما آورده شده باشد بسیار کار آمد و ضروری است. برنامه ریزی های انعطاف پذیر کوتاه مدت (سه ماهه) و بلند مدت (یکساله) در آن پیش بینی شده باشد. برنامه ای که برند شما را به سمت جلو پیش ببرد نه اینکه شما را به عقب براند.

تبلیغات در گوگل

یکی از مفیدترین راه‌های تبلیغ و معرفی محصولات استفاده از تبلیغات گوگل است که در تبلیغات اینترنتی در ایران نیز بسیار کارآمد است. اگر شما قصد دارید تا به عنوان یک فروشنده و یا صاحب یک شرکت خدمات و محصولات خود را در اینترنت معرفی کنید از تبلیغات در گوگل استفاده کنید تا شاهد پیشرفت چشمگیر خود باشید.

تبلیغات در گوگل باعث می‌شود ورودی سایت شما بیشتر شود و همین بالا رفتن بازدید منجر به افزایش فروش و همچنین معرفی محصولات و خدمات شما می‌شود که می‌تواند به پیشرفت شما کمک کند. در این تبلیغات به هر میزان که هزینه کنید به همان میزان برای شما سودآور خواهد بود پس بودجه‌ای مناسب برای تبلیغات در گوگل در نظر بگیرید تا شاهد اتفاقات خوب و مثبت باشید.

تبلیغ در گوگل با کمک سئو

اگر سئو سایت شما خوب باشد باعث می‌شود به طور طبیعی سایت شما در جست و جوی گوگل بالا بیاید و به مرور زمان رتبه شما در این جست و جو افزایش یابد. هزینه‌هایی که براینوشتن مقاله سئو شده سایت پرداخت می‌شود به مراتب کمتر از تبلیغات اینترنتی از جمله تبلیغات در گوگل می‌باشد. در سئو شما هزینه‌ای برای اینکه در جست و جوی گوگل قرار بگیرید پرداخت نمی‌کنید و فقط با رعایت کردن اصول و استفاده از کلمات کلیدی که در محتوا وبسایت خود استفاده می‌کنید و با بروز رسانی مداوم وب سایت رتبه گوگل خود را هنگام جست و جو افزایش می‌دهید.

در دنیای امروز یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید برای وب سایت خود استفاده کنید این روش (سئو) است که بسیار هزینه پایینی نسبت به تبلیغات اینترنتی دیگر دارد. نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد دائمی بودن سئو است زیرا اگر شما همیشه وب سایت شرکت و یا فروشگاه خود را بروز نگهدارید شما در نتایج جست و جو گوگل مشاهده می‌شوید که این بسیار با اهمیت است.

 

 

 

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *