نشانه‌ای که به شما می‌گوید به یک سیستم CRM نیاز دارید

نشانه‌ای که به شما می‌گوید به یک سیستم CRM نیاز دارید

اگر صاحب مشاغل کوچک هستید نشانه‌ای که به شما می‌گوید به یک سیستم CRM نیاز دارید را جست و جو کنید.  می دانید که رابطه مشتری شما چقدر می تواند در موفقیت کسب و کار شما تأثیر بگذارد. بنابراین اگر کسی سیستم CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری را به شما پیشنهاد دهد ، احتمالاً به راحتی آن را می پذیرد. اما قبل از استقبال از این ایده ، خوب است که به این فکر کنید که آیا CRM برای تجارت شما مفید است و آیا باید روی آن سرمایه گذاری کنید؟

نشانه‌ای که به شما می‌گوید به یک سیستم CRM نیاز دارید

نشانه‌ای که به شما می‌گوید به یک سیستم CRM نیاز دارید

چگونه یک سیستم CRM ساده می تواند به تجارت شما کمک کند؟

هیچ چیز مانند یک سیستم مدیریت ارتباط خوب با مشتری نمی تواند شارژ تجارت کوچک شما را فراهم کند. با ذخیره و مدیریت هوشمند اطلاعات مشتری ، می توانید به تیم بازاریابی خود کمک کنید تا حجم پیشروها (Lead) ها را افزایش داده و مشتریان جدید را سریعتر پیدا کنند.

به این ترتیب ، تیم فروش شما می تواند تعداد معاملات انجام شده را افزایش دهد و تعداد واقعی تجارت شما را افزایش دهد. تیم خدمات مشتری همچنین می تواند با استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و میز خدمات هوشمند خود ، راه حل های بهتری را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهد.

علائمی که از طریق آنها می توانید به شما بگوییم که به سیستم CRM نیاز دارید
در مرحله بعدی ، علائم نیاز شرکت شما به سیستم CRM را بررسی خواهیم کرد.

۱٫ شما در جریان سرنخ های خود عقب هستید
اگر شرکت شما در موقعیت رشد سریع و ورود به حوزه های تجاری جدید است. اما شما هنوز نتوانسته اید رشد کرده و این رشد را کنترل کنید ، بنابراین قطعاً به سیستم CRM نیاز دارید. یک سیستم CRM هوشمند می تواند سریعاً منجر به ورود شما به کسب و کار شما را طبقه بندی و اولویت بندی کند و آنها را در اختیار تیم فروش قرار دهد تا بداند کدام منجر به پاسخ دادن می شود و چه زمانی باید پیگیری شود.

۲٫ یافتن اطلاعات مشتری خود دشوار شده است
در اوایل کار خود ، ممکن است بتوانید کارها را با استفاده از صفحات گسترده اکسل و Google Sheet ، ایمیل ها و برچسب های یادداشت انجام دهید. اما به محض رشد کسب و کار شما ، این ابزارهای قدیمی دیگر متوقف می شوند و شما را از انجام کاری که محدود می کنید محدود می کنند. اینجاست که سیستم CRM وارد می شود: شما و کل سازمان می توانید به راحتی به داده های مشتری خود دسترسی پیدا کنید ، میزان موفقیت در فروش خود را افزایش دهید و مشتریان خود را حفظ کنید.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *